måndag 23 februari 2015

Längesedan

Veckorna går. Jag har för ont för att blogga mycket. Kan inte sitta vid datorn. Jag saknar det som bara den. Kanske det blir bättre någongång.
Jag tycker det är så jobbigt att blogga från mobilen. Sen så kan man inte ladda upp bilder med appen heller. Det bara snurrar.

Fick i alla fall rör i höger öra förra tisdagen. Allt gick bra förutom att jag blev förlamad i halva ansiktet av bedövningen. Fick bedövningen inne i örat.
Nu börjar det kännas normalt igen, utom att jag har tinnitus konstant. Men det ska tydligen gå över efter några veckor. Så nästa vecka trappar jag ned min dos Salures. Hoppas verkligen detta fungerar.

Annars rullar livet på. Med ångest och allt vad det innebär. Men jag lever ju.
Ska försöka blogga från datorn någon dag och uppdatera er mer för nu är det dags att sova.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: