fredag 26 augusti 2016

Mall Of Scandinavia

Fontänen inne i Mall Of Scandinavia

Idag har jag, mamma och Marina varit till Mall Of Scandinavia för första gången. Jag vet inte om Marina varit där innan, men jag och mamma har inte varit där innan i alla fall. Det var verkligen gigantiskt därinne. Jag måste verkligen gå på bio där någon gång. Självklart i VIP.

Det blev mat på O`learys och det var verkligen riktigt gott. Hamburgare med pommes. Och en del strosande blev det också. In på många butiker och ut igen. Jag älskade verkligen Disney-butiken som dom hade där.
Älskade dessa dockor

Jag köpte även ett mobilskal med Miina på baksidan och jag älskar det.
Miina är saknad

Det blev lite godis från Jam Jam, badbomber från Lush och lite munkar från Donkin´Donuts som ska bli spännande att smaka.
Det har helt enkelt varit en bra dag. Nu sitter jag hemma i soffan och svettas. 29 grader i skuggan. Hoppas på åska.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: