tisdag 25 februari 2020

Blockerad?

Det verkar så. Men jag kan inte göra mer. Jag har försökt. Men antar att dom meddelandena inte ens gått fram. Om du läser detta, du vet vem du är, så har jag försökt. Men då jag på ett ställe inte kan skriva till dig privat alls och på ett annat så står det bara instagrammare numera. Och om det var så innan jag skickade privat meddelande eller inte, det vet jag inte. Jag har heller inte ditt nummer då det jag hade inte längre är i bruk.
Om du läser detta så hoppas jag att du har det bra. Och ja, ha en fin fortsättning på resten av livet. 
Jag saknar dig. Men det kanske inte är ömsesidigt. Eller, det kan inte vara. Jag är ledsen och jag är upprörd. Men jag får ta det. Jag står för att jag gjort fel till viss del. Absolut. Men nu får jag aldrig möjlighet att ens försöka rätta till det. Men det är inte 1 persons fel att 2 träter. 
Jag har gjort det jag kunnat. 

Var rädda om varandra! 

Inga kommentarer: