lördag 25 augusti 2012

Inge bra alls

Måendet är inte så bra. Yrsel mer eller mindre varje dag. Just nu är det mera. Vet just nu inte varför?!
Ångesten och sorgen gör ont i magen och bröstet. Kommer aldrig mer våga vissa saker. Vill aldrig mer känna detta. Det är inte värt det.
Jag gråter mycket nu. Ensam i natten. Nästa helg så är jag helt ensam från torsdag till måndag. Skönt och hemskt på samma gång.

Jag vet att det inte blir så bra inlägg just nu. Men jag mår dåligt. Så dåligt.
Lägger upp en bild på min piercing.
Kram på er, och ta vara på varann!


1 kommentar:

Therese sa...

Hej Lina! Så tråkigt att du mår dåligt, önskar jag kunde göra allting bra. Det kan jag inte, tyvärr, men jag sänder styrka och ork och kramar till dig! Jag har själv inte mått så bra, men trots att jag inte lämnar några spår efter mig så läser jag det du skriver och tänker på dig.

Förstår precis det där med att det är både skönt och hemskt att vara ensam, det är verkligen både ock. Jag hoppas i alla fall att det blir mest skönt och att du ska känna att du kan slappna av och ha det bra! Om inte så hör av dig så kan vi kanske hitta på nåt :)

Kanske drar du dig undan och inte vill träffa någon när du mår dåligt? Så gör jag i alla fall. Men kanske är det då vi mest av allt behöver människor omkring oss.

Ta hand om dig, KRAM