lördag 15 augusti 2015

Bloggtorka

Har total Bloggtorka. Jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Sen gick min mobil sönder för en vecka sedan och jag har ännu inte fått en ny. Skulle ta 48 timmar. Det enda positiva är att jag slipper betala självrisken. Men det negativa är att jag tyvärr kan få vänta flera veckor till. Och Metallica ska vi på nästa helg. Hade gärna haft min mobil så med bra kamera. Denna har jag fått låna och tyvärr så har den bara 5 megapixelkamera. Min Sony har 20,7. Jag är dock tacksam att jag fått låna denna. Absolut. Men tycker det är synd när ett företag lovar 48 timmar. Dom längsta som väntar på ny mobil nu har väntat 3 veckor. Ja vi får se helt enkelt. 
Hoppas ni tar hand om er!

1 kommentar:

khelmela sa...

Usch så trist med din mobil där samt att lova 48 h som inte alls hålls. Tycker du borde bli ersatt på någotvis p.g.a. detta. Kunden har ju oftast alltid rätt och har dem lovat något så ska de ju också hålla det. Kritik är något som dem förtjänar! Jag hoppas de hinner ordnas sig tills du ska på Metallica. Det klart som attan att du vill kunna filma dem i högsta megapixel! Kram & ta hand om dig. <3