lördag 22 augusti 2015

Metallica Ullevi

Sitter mitt rum på hotellet Gothia Towers på 22a våningen. Ser ut över Ullevi som snart kommer fyllas med folk. Soundcheck har jag hört under tidiga eftermiddagen. Förväntansångesten finns där just nu. Samt ångest pga min sociala fobi. Men jag ska fan klara detta. Har jag kommit till Göteborg, gått på Liseberg, ätit frukost på våning 29 så ska jag fan klara av att vara bland ca 60.000 människor. Eller? Jo, så klart. Partyt har redan börjat för dom som har ståplats. Jag har varit till Ullevi och köpt en tröja. Det är varmt och jag ska ha långbyxor. Men allt löser sig när vi är där.
Bilder kommer, jag lovar.

Ta vara på er!

2 kommentarer:

khelmela sa...

Ha så kul nu! Jag är så avis! Kram <3

Lina sa...

Tack för dina kommentarer. Jag läser dom och jag ignorerar dom absolut inte. Bara varit en massa. Metallica var underbart. Kramar <3