måndag 26 oktober 2015

AniCura Djursjukhuset Albano

På måndag bär det av till Stockholm med älskade Miina. I veckan som var så blev Miina återigen dålig och kräktes och åt dåligt under 2 dygn. Så nu är det dags. Det är dags för en gastroskopi på henne. Så våran veterinär skickade remiss till Albano för gastroskopi.
Så på måndag blir det av. Vi ska vara där klockan 15.00 med henne och får hämta henne under kvällen. Jag hoppas dom hittar en orsak. Må den orsaken dock inte vara någon form av tumör. Det vore det värsta tänkbara, men då får vi ta det då.
Just nu mår hon bra. Men känner ändå att det behövs så hon inte lider i onödan av något som kanske kan fixas till.
Håll gärna tummarna att allt går bra.

Zaphires öga har läkt som det ska och hon är sitt busiga jag igen.
Om ni visste vad jag älskar katterna. Finns inte ord på det.

Jag ska försöka skriva oftare. Men just nu är jag trött, så trött.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: