torsdag 15 oktober 2015

En lång dag

Jösses vilken dag. Redan igår hade jag tryck i öronen samt sämre hörsel och lite småsnurr. Oftast ett tecken på att ett anfall av Menieres är på väg. I morse när jag vaknade så hörde jag knappt alls på vänster öra. Oftast är det höger som bråkar mest. Har rör i höger öra.
Väntade på anfallet och somnade en stund, vaknade av världens tinnitus och yrsel. Det var vara trycka i sig en Primperan och försöka sova. Gick inge bra alls och tillslut blev jag hungrig. Upp och försöka koka pasta till maten jag tog fram igår. Snacka om att det kändes som en evighet. När jag väl ätit så somnade jag faktiskt en sväng.
Helt slut nu och det tjuter fortfarande i vänster öra. Men jag mår bättre. Hoppas på att få sova hela natten igenom och vara piggare imorgon. Tycker inte om denna sjukdom för fem öre. Snarare. Jag hatar den.

Dags att sova.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: