onsdag 28 oktober 2015

Psykolog

Äntligen ska jag till min psykolog idag. Han var hemma förra veckan när jag verkligen behövde prata. Nu får vi se hur det går på detta besök. Om jag bryter ihop som jag behöver. Men det kanske inte blir så. Men hoppas kan man alltid. Jag är så fruktansvärt slut fysiskt och psykiskt så det är inte klokt. Det fysiska gör ju så att det psykiska dras ned. Stress och oro över allt och ingenting. Småyr hela tiden. Känns som jag skulle kunna sova dygnet runt. Men det funkar ju inte riktigt för kroppen då istället.
Alltid är det något.
Idag efter psykologen så blir det ligga på soffan hela eftermiddagen och kvällen och titta på CSI: Cyber. Jag har spelat in från början men inte sett ett enda avsnitt. Jag antar att jag blir fast när jag väl börjat titta.
Nu är det verkligen dags att sova.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: