torsdag 28 april 2016

Skriva eller sova det är frågan.

Är ganska trött just nu. Lite less också. Men så är det nästan alltid vid den här tiden på dygnet.
På lördag är det sista april. Maj månad är snart här. Vad ska man säga om det? Jag vet ärligt inte. Men det blir nog bra i slutändan. Synd bara att jag ska till neurologen i maj. Jag är livrädd om jag ska vara ärlig. Men det får man kanske vara. Jag känner att tankarna inte är riktigt med. Det har dom inte varit på ett tag. Kanske har det med mina mediciner att göra? Kanske är det bara mitt minne som är hej och hå med. Det vet man aldrig.
Idag var jag återigen på gymmet. Fick huvudvärk denna gång. Det är inte alls roligt. Jag hatar det. Jag vill liksom bara kunna träna utan att må skit av det som jag gör ibland. Eller ja, ganska ofta.

Nej, jag ska nog kanske sova istället. Jag ska komma med vettigare inlägg, jag lovar.

Sov gott och ta vara på er!

Inga kommentarer: