tisdag 6 november 2018

Huvudvärk och fullt upp

Klockan är nu när jag börjar skriva 23.07. Jag sitter i badet. Ja, badet. Försöker få bort en huvudvärk jag haft över en vecka nu. Konstant, mer eller mindre. Inga tabletter hjälper. Normalt sett brukar koffein tillsammans med pronaxen ge väldigt bra effekt. Men inte på denna huvudvärk.
Om jag är orolig? Jag lite. Speciellt när jag domnar i ansiktet korta stunder emellanåt. Om det är min Melkersson Rosenthals Syndrom som gör det, det vet jag inte. Men tillsammans med huvudvärk känns det lite mer skrämmande.
Jag skulle dock ha varit på Strokemottagningen i januari. Det är ju bara sisådär 10 månader sedan. Jag ringde för ca 2 veckor sedan, då skulle hon återkomma dagen efter. Har hon? Nej. Så ringa imorgon igen då.

Trots detta så kör jag på med min Indoor Walking. Älskar det verkligen. Ledarskapet, glädjen, träningen. Det bästa är att det fungerar bra med min kropp. Dock orkar jag inte så mycket mer än att leda pass. Men det kanske är så det ska vara, jag har ju ändå mina sjukdomar att ta hänsyn till också.

Jag kommer uppdatera mer. Eller, i alla fall försöka.
Ta hand om er.

Inga kommentarer: