söndag 8 maj 2011

Mycket veckan som kommer

Jag vet riktigt inte hur jag ska mäkta med veckan som kommer?! Tre dagar på raken som den är sjukhusbesök. Imorgon måndag så ska jag till kemlab och lämna blodprover inför akutbesöket till reumatologläkaren på tisdag. Sen ska jag träffa min psykiatriker på onsdag. Jag vet att det är för mitt eget bästa. Men jag har så vidrigt ont och det blir bara värre och värre känns det som.
Jag hoppas reumatologen vill öka min kortisondos på tisdag. Äter just nu bara 5 mg prednisolon, men vi får se. Kanske vill hon att jag börjar med TNF mediciner. Jag vet dock inte om jag vill det just nu?! TNF står för tumörnekrosfaktor och är biologiska läkemedel. Dock kan dom ge cancer och MS. Men vi får se på tisdag.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen.

Ta hand om er!

1 kommentar:

Erica sa...

Lycka till med alla besöken! Jag hoppas att de går bra. Jag vill bara säga att jag tänker på dig ofta och alltid önskar att du kunde få må riktigt bra och slippa alla bekymmer. <3