onsdag 30 juli 2014

Vila i frid

Jag har under några års tid följt en tjejs blogg. Tjejen hette Lina. Ja, precis som mig.
En trasig själ, men som gav många människor glädje och sorg. Hon kämpade hårt. Hade vid tidigare tillfälle hoppat från balkongen, men överlevt dock förlamad. Lina var i mina ögon mycket stark. Hon kämpade hårdare än många jag känner, inklusive mig själv.
Den 16 juni blev hon inlagd på psyk. På tvångsvård, ändå lät dom henne vara i duschen själv. Där försökte hon hänga sig.
Idag tog Lina sina sista andetag.

Lina, jag hoppas du får det bättre där du är nu. Att du har frid.
Varma kramar. Och glöm inte att säga till alla du älskar. Man vet aldrig när det är försent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig av hela mitt hjärta min store kämpe!

Lina sa...

Älskar dig med <3 Hoppas att du har det trevligt käraste mor