söndag 6 juli 2014

Hur ska jag klara sorgen

Jag förstår inte hur jag ska klara av den enorma sorg som jag känner efter Zephyrs bortgång. Det har på måndag gått 3 veckor och jag kan fortfarande inte hantera det. Jag vill inte leva utan henne. Jag älskar Zaphire och vill så klart inte lämna henne. Men jag vet inte. Jag vet inte hur jag ska klara detta.

Zephyr är spridd vid Tillinge Djurbegravningsplats. Vi var där idag. Sorgen är så enorm. Jag minns inte att det känts så här tidigare. Men, det måste det ju ha gjort. Sedan 4 december har jag fått tagit bort 3 katter. Den äldsta 10 år gammal. Det var Musse, honom fick jag ta bort efter en tids sjukdom 7/7 2010.

Jag förstår inte, och jag vill inte förstå. Jag vill inte vara i det svåra. Samtidigt som jag inte alls mår bra fysiskt.

Jag vill inte leva i det här. Det kanske blir lättare. Jag hoppas det.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: