måndag 15 juni 2015

00.30

Klockan är halv ett på natten. Jag ska snart sova. Det är midsommar denna vecka. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Det blir enmanstacos och nå bra på tv. En film eller serie. Vi får se.
Men Det är en del innan dess. Sjuksköterskebesök, sjukgymnast på nytt ställe och sen en torsdag med mys.
Veckan blir tuff men ändå är det positivt. Ska försöka hinna med lite promenader också så klart.

Jag försöker se saker positivt. Dock har jag väldigt mycket negativt runt mig med jobbiga sjukdomar och så. Det drar tyvärr ned mig och det hamnar tyvärr oftast i bloggen. Men det är min ventil. Jag är inte mina sjukdomar. Jag har dom. Ibland tar dom bara över.

Undrar vad jag ens babblar om, jag skulle skriva ett vettigt inlägg. Men jag glömmer alltid bort vad det var innan jag börjar skriva. Haha typiskt mig.

Sova nu då.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: