söndag 21 juni 2015

Vill bara logga ut från livet

Från datorns värld kan man välja att logga ut. Tyvärr kan du inte göra detsamma med livet. Logga in för att sedan logga ut och så vidare. Önskar så att det ibland fanns logga ut. Hur det skulle gå till det vet jag inte. Har ingen aning. Men känslan skulle vara så skön.
Just nu vill jag logga ut. Ser ingen mening med att vara inloggad. Varför ska jag vara det liksom? Finns absolut ingen mening alls just nu. Varför ska jag vara grundstenen i dom flesta vänskapsrelationer? Ringa, se till att träffas osv. Ja nu är det ju inte i alla. Men i många. Och jag har väldigt få relationer. Det säger väl allt.

Gråtit hela kvällen, kommer fortsätta gråta. Men vem bryr sig.
Ta vara på er!

2 kommentarer:

khelmela sa...

Kram <3

khelmela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.