onsdag 22 juli 2015

En trött dag blev en väldigt bra dag

Jag har varit så extremt trött den här veckan. Att det krävs så lite för att jag ska krascha. Men det är så. Jag måste kanske acceptera det? Men i alla fall så väntade jag besök klockan 15 av en vän från Facebook. Vi hade aldrig träffats innan så det var ju lite nervöst. Men hon är urtrevlig. Så genuin och så go. Att vi båda har ett helvete med sjukdomar är en annan sak. Jag var glad hela tiden. Längtat efter denna dag. Vi har försökt att ses länge nu, men det har alltid kommit något i vägen.
Helt plötsligt var klockan 18 och hennes parkering gick ut kvart över, så vi gick ut till hennes bil. Helt plötsligt så var klockan 19.45!!! Då hade vi stått där i 1 h 30 minuter. Oj. Ja tiden går fort när man har trevligt.
Hoppas ni alla haft en bra dag.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: