tisdag 24 november 2015

Det finns elaka människor i världen

Elaka människor i världen finns det gott om tyvärr. Men när dom kommer in i ens vänskapskrets så är det illa. Det handlar om en person som jag tyckt mycket om och månat om väldigt mycket. Ja, det har jag väl egentligen inte slutat med heller. Så lätt försvinner inte mina känslor för folk.
Tyvärr tog hon väldigt mycket på slutet. Gav inte mycket, och när jag påpekade detta så, ja, blockerade hon mig. Det är bara hon som kan vara ledsen. Bara hon, hon, hon. Jag ger upp. Dessa energitjuvar kan dra dit pepparn växer. Hur mycket jag än tycker om dom. Det handlar om att ge och ta. Inte bara ta. Men vissa verkar inte ha empati i kroppen.
Jag kommer inte grubbla mer än några dagar på detta. Får jag en ursäkt kan jag överväga det. Men annars inte. Kryper inte för folk längre.

Dags att sova. Det kommer målare klockan 07.00 imorgon (idag) så det är dags.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: