lördag 21 november 2015

Just nu är det mysigt

Här bor jag i helgen. First Hotel Plaza Skrapan
(Bilden är inte min)
Sängen är superskön här på våning 9
Lite mysigt med skrivbord och fåtölj.
Älskar verkligen att bada, så jag blev överlycklig att det var badkar på rummet.

Några bilder av hur jag har det nu. Jag har det inte det minsta dåligt så jag klagar inte. Jag har gått en promenad i kylan, ätit god mat och beställt en BH på Två Systrar. Anledningen till att jag fick beställa var för att dom inte hade min storlek i svart. Jag har redan en vit. Dock inte i rätt storlek då jag gått ned en del i vikt. Men den går att använda. Jag hade 90G på den förra. Nu blir det 80G. 80! Kan inte alls förstå att jag gått ned till 80 runt.
Snart ska jag på ansiktsbehandling på Harmony Plaza spa här i Skrapan. Våning 25. Hjälp. Men jag och Therese var ju uppe i SkyBar igår på våning 24, så jag överlever nog detta med. Eller vad tror ni?

Skybaren

Ikväll blir det film och mys på rummet bara. Ska äta lite gott häruppe. Och bara njuta. Frukosten var jättegod så den ser jag fram emot imorgon också. Jag hoppas att ni alla därute har en bra helg. Jag har fått superbra service här. Så allt är bara helt underbart. Ja, jag kan också ha det bra.

Utsikt från mitt rum

Ta vara på er!

Inga kommentarer: