onsdag 14 september 2016

Anonym kommentar

Det är lite spännande detta. Då jag tydligen enbart är intresserad av mig själv så tar vi och vänder på detta till denna anonym som verkar känna mig riktigt bra. Kommentaren lyder "Du skulle må mycket bättre om du någon gång intresserade dig för något utanför dig själv". Det är alltså Anonym som skriver detta. Ganska spännande när man spyr galla över någon annan att man inte vågar stå för att man gjort det med ett namn. Sen skriver jag i princip mellan 4-8 inlägg i månaden. Detta är min ventil. Har jag bara skrivit negativt? Inte vad jag ser. Mycket är det, men inlägg som "Mall Of Scandinavia" osv ser inte jag som inlägg med negativt innehåll. Är jag då en självupptagen människa som bara ser upp till mig själv? Enligt många runt mig så tänker jag alldeles för lite på mig själv, vilket gör att jag ventilerar mig här i min blogg. Men eftersom denna Anonym tycker detta så är det ju någon jag känner. Är det någon jag då vill ha att göra med? Absolut inte. Den personen får gärna försvinna ur mitt liv helt och hållet.

Jag hoppas denna Anonym kan förklara hur denna person menar med att jag bara är intresserad av mig själv. Det kanske är så, jag kanske har helt fel bild av mig själv och är fruktansvärt egoistisk? Och då skriva det i ett inlägg som handlar om att vården tar mig som självskadare trots att jag varit fri i dryga 10 år.

Tack Anonym för att du gjorde min kväll. Jag är mycket tacksam över detta.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: