fredag 20 december 2019

Tornado

Det känns som att jag har hamnat i en storm. I ögat av en tornado och jag vet inte hur jag ska ta mig därifrån.
Som senaste dagarna har varit hemska. Inte hela tiden. Men en stor del av dom. Jag sover riktigt illa och det är inte så positivt med alla mina sjukdomar. Min kropp behöver all vila den kan få. 

Ibland så är det tydligen fel att stå upp för sig själv. Att stoppa när kroppen säger ifrån. Den vrede jag hamnat i är fruktansvärd. Detta på grund av att jag sa ifrån. Min kropp orkar inte. Men jag skulle aldrig sagt något. Jag skulle hållt käften och bara tvingat mig även om kroppen min lagt av. 

Men, jag hoppas att det lugnar ned sig lite. För denna storm klarar inte min kropp av. Jag kommer rasa totalt. 

Ta vara på er! Och acceptera, respektera andra. 

Inga kommentarer: