söndag 29 december 2019

Never again

Kommer aldrig mer lita så enormt på människor. Människan är ond. Det finns vissa jag litar på till 100%. Vissa jag trodde jag kunde lita på till 100% men som visade sig vara lögnare och falska. Som sade sig bry sig och förstod mig. Som sen visade sig vara ren bs. Men det är väl tur att det kommer fram. Så slipper man lägga energi på personer som inte alls är värd den. Sen att påstå att det är jag som gjort fel. Nej ni. Denna gång har jag inte gjort fel. Jag blev snarare felinformerad om man ska vara sådan.
Men, dom som finns runt mig nu litar jag på. Jag har varit jätteledsen över det svek som blev. Men jag börjar inse att det inte är någon idé att lägga energi på det nu när jag är så dålig i kroppen. Så jag försöker släppa det. Min Instagram är privat för ett tag. Vill ni följa mig så skicka förfrågan så kommer ni få ett DM från mig. 

Livet ter sig konstigt. Jag har dock lärt mig att inte lita på mänskligheten så lätt. Men nu närmar det sig 2020 och utredningen av hjärtat och jag hoppas verkligen att jag får börja leda pass igen snart. 

Nu ska jag sova. 
Ta vara på er! 

Inga kommentarer: