fredag 31 december 2010

Konserter

Jag började tänka idag på vilka artister/band som jag har sett live. Tänkte försöka minnas vilka jag har sett. Det är nog inte så märkvärdigt. Men för mig är det speciellt. Skulle även vilja gå och se Cesar Millan när han kommer till Hovet den 12 maj. Jag har inte hund, men jag är grymt förtjust i honom.
Här kommer en liten lista

*Michael Jackson 1997 Ullevi, Göteborg
*Limp Bizkit 2004 Hovet, Stockholm
(Skulle sett Ozzy Osborne 2004 men han bröt nacken och ställde in)
*Metallica 2004 Ullevi, Göteborg (Slipknot var förband)
*Nightwish 2004 Lisebergshallen, Göteborg (Lordi var förband)
*Nightwish 2005 Lisebergshallen, Göteborg
*Metallica 2007 Stockholm Stadion, Stockholm (HIM var förband)

Det är en liten del av vad jag varit på. Hade biljetter till Metallica i mars 2009 men dom ställde in. Sålde då mina biljetter.

Inga kommentarer: