tisdag 21 december 2010

Och så var det det där om sömnen

Vad jag blir trött på mig själv. Eller snarare min kropp för jag har inte valt det själv. Jag är trött på kvällen men kan inte somna utan mediciner. Jag får inte vilka mediciner som helst av min läkare vilket ju är tur, men ibland vill man bara få sova. Somnade vid ett, halv två inatt med hjälp av 2 propavan och 1 apodorm (nitrazepam) men vaknade igen vid sex och kunde inte somna om. Varför? Jag behöver verkligen sova. Jag måste få sova.
Skriver iaf sömndagbok nu inför besöket i Uppsala. Det här är ju mitt rätta jag, att jag inte får den sömn jag behöver. Och sömn är så viktigt för att man ska må bra.

Suck! Hoppas på lite fler timmars sömn inatt!

2 kommentarer:

Katie sa...

Svar; Ja man blir inte bältad för minsta lilla MEN det ingen fattar är att ångest är INTE BRÅK! Det är helt olika saker!

Katie

Katie sa...

Svar; Varför skulle hon slå någon annan? Varför skulle hon slå någon annan?
Att ha ångest behöver inte betyda att man skadar sig eller någon annan. Man kanske behöver prata? Man kanske behöver en kram?

Jag tänker inte ta den här disskusionen. Du känner inte Camilla, du är inte insatt i detta.
Jag vill inte bråka, men Camilla, hennes familj, vänner och där med jag också vet vad som sker. Sedan får andra tycka vad de vill.

Ha en god helg :) Vi hörs <3
Kram, Katie