torsdag 30 juni 2011

HTC Incredible S

Idag blev jag äntligen ägare till en smartphone. Nämligen en HTC Incredible S, den ligger dock snällt kvar i kartongen efter jag satt på skyddsplasten. Det stod att den inte ska användas inom 12-24 timmar efter det. Så jag kommer självklart inte göra det heller. Fast det kliar i fingrarna. Men imorgon när jag vaknar så får jag börja ladda den och "leka" med den.
Nu får vi se hur snabbt jag lär mig den. Kanske hinner jag bli galen innan?! Hehe

Vad har ni som läser för mobil?

1 kommentar:

Katie sa...

Svar; Okej, där ser man. grattis till din också. konstigt att vi köpt likadana mobiler på exakt samma dag tyyyp hahaaa. min förra mobil kraschade så jag var i akut behov av en ny -_- fast jag inte ville ha en ny :-((

min kusin proppsade på att jag skulle ha en htc, min bror också så jag köpte en ...