måndag 6 juni 2011

Värmebölja

Jag mår inte alls bra. Värmen håller på att förgöra mig just nu. Jag blir grinig och mår sämre i kroppen. Inte nog med att man är trött på grund av den höga sänkan. Nu är man trött på grund av värmen också.
Nej, som sagt, idag har jag inte alls mått bra. Känns som hela jag kokar och alla tycker att jag ska njuta. Men jag kan inte. Hela min kropp skriker. Smärtan är nästan värre nu när det är så här varmt. Konstigt men sant.
Imorgon ska det bli ännu varmare. Och jag ska bära en massa bråte. Jag får nämligen hjälp att bära samt med bil och släp så jag kan ju inte gärna tacka nej. Jag får ju inte den hjälpen igen.

Nej, det var väl det jag ville klaga på. Ska försöka gå och lägga mig nu.
Ta hand om er!

1 kommentar:

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN sa...

tack för din kommentar. det lättade lite att veta att andra människor också äter hjärtmedicin..
kramar till dig