fredag 4 november 2011

Positiva tankar

Oj vad jag mådde dåligt igår. Avslutade kvällen med ganska svår yrsel. Antar att all stress tar ut sin rätt. Eller var det en känning att jag ökade dosen Metoject? Bör inte vara det när jag åt 8 tabletter metotrexat och det jag tar nu motsvarar ungefär 4, så jag tror mer på stress.
Men, idag är det positiva tankar som gäller. Min lgh är så gott som såld. Papperen är inlämnade till HSB och nu är det bara vänta några dagar för svar. Men borde inte vara några problem.
Jag har tagit en skön(?) promenad på lite mer än 2,5 km (vart är min kondition någonstans?) och nu ska jag softa med Estrellas popcorn och lite godis framför tv3play och lyxfällan. Måste se gårdagens avsnitt. Bara måste det.
Sen imorgon blir det hem till bror en sväng. Bara softa imorgon med med andra ord. Så skönt.
Nu har jag bara positiva tankar.

Ha en skön fredagskväll.

En bild på Metojectsprutan bjuder jag på i ett inlägg för sig.
Ta hand om er!

Inga kommentarer: