måndag 25 juni 2012

Extremt trött

Senaste veckorna har jag varit så fruktansvärt trött. Hur mycket jag än sover så är jag jättetrött. Plus att jag i princip har konstant huvudvärk. Emellanåt även yrsel. Känns bara så tråkigt att det är så här just nu. Men det är tyvärr inget jag kan göra något åt. Varenda sak jag gör tar enormt på krafterna.
Något som också är obehagligt är att det domnar i mina underben. Känns som när man använder en TENS. Riktigt obehagligt. Jag ska till reumatologen på måndag och då ska jag ta upp allting.
När jag tittar i min journal från reumatologen så ser jag att sedan förra året så har mina kretininvärden (njurarna) ökat successivt från 60 till 88. Visst, det är inget felvärde än, det ligger på 90. Men under 1 år har det stadigt ökat, inte minskat. Njurarna vill jag gärna ska må bra hela livet. Men, jag kan ju tyvärr inte göra något åt saken. Det sker utan att jag gör något för att försämra det.

Kanske min reumatolog kan ge mig svar, kanske inte. Vi får se.

Jag ska försöka skriva mer frekvent. Men, som jag skrivit är jag så trött. Och sedan har jag en kattunge som tar en del tid. Hon och Zephyr går ihop helt nu. Det är bara 1 vecka sedan jag hämtade Zaphire och det går redan så bra.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: