onsdag 21 januari 2015

Det lunkar på

Dagarna tickar på. Söndagen var fruktansvärt jobbig. Mycket ångest och rädsla över att misslyckas.

I måndags gick jag över 4 km igen på över en vecka. Kändes skönt, men det känns att jag inte är van. Konditionen sinar snabbt. Men jag vet också att den snabbt kommer tillbaka igen. Så idag tog jag på mig mammas broddar och tog en promenad på precis 4 km. Jag är inte van med broddar så det kändes riktigt mysko, men efter ett tag så började jag känna mig säker. Det tycker jag är viktigt när man promenerar.
Att promenera är skönt, men ack så drygt innan man kommer iväg. Tror det blir lättare nu när det börjar bli ljusare ute.

Annars då? Sover dåligt. Riktigt dåligt. Men det får gå. Blir det under längre tid så kanske jag och min läkare får se över det. Men just nu är det bara att gilla läget. Oftast blir det bättre.

Nu ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok tills jag somnar.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: