tisdag 12 maj 2015

It doesn't matter

Imorgon har jag varit rökfri i 5 år. Inte brukat nikotin alls sedan den 12 maj 2010. Men vad spelar det för roll? Jag vet att jag borde vara sjukt stolt över mig själv. Men besvikelsen är större. Önskar jag vågade vara helt öppen och ärlig i bloggen. Men det går inte. Jag kan inte. Vill väl inte såra andra. Men jag sårar mig själv istället.

Jag blev rökfri för min egen skull. Jag borde fira. Men jag sitter här och gråter. Vad fan då för? Jag är bara så besviken.

Ta vara på er!

1 kommentar:

Maria Therese sa...

Det spelar visst roll!!! Du har inte rökt på 5 år och det är jäkligt starkt gjort av dig! Var stolt!! Varför är du besviken? Varför gråter du? Kanske du inte kan vara öppen och ärlig i bloggen, men jag lyssnar gärna! Hoppas du ska känna dig stolt och glad över att du lyckats låta bli i 5 år! Det är stort! KRAM på dig min kämpe!