måndag 10 oktober 2016

Indoor Walking soft


Videon är lånad från Youtube

Idag var jag på mitt första Indoor Walkingpass på Friskis & Svettis här i Västerås. Även premiär för mig att vara i deras lokaler i City. Fräscht och fint. Jag var på ett Soft 45 minuter då jag inte använt crosstrainer så länge. Så 45 minuter räckte gott och väl. Men det gick bra. Det var roligt. Riktigt roligt. Svettigt och bara wow. Ja, det kan nog bli min nya favorit. Försöker hitta något annat än dom "vanliga" passen då jag har svårt med armhävningar och liknande då jag är halvt stelopererad i höger handled. Jag kan inte sätta handflatan i golvet. Den går inte böja bakåt. Sitter massa skrot i vägen. Mu ska jag bara ta det lugnt så jag orkar gymmet imorgon. Sen är det snart dags att sova ändå så.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: