lördag 11 februari 2017

Diagnos TIA

Låg inne en natt på ASN, det blev inte längre på grund av andra omständigheter. Men det gjordes ett ultraljud på kranskärlen samt aorta. Det såg bra ut. Men troligtvis får jag TIA attacker bakom ögat. Så jag ska till Strokemottagningen om en månad till en sköterska och sedan om 3 månader till läkare. Körförbud fick jag med, tur jag inte har körkort. Så nu har jag fått trombyl som är lätt blodförtunnande. 36 år gammal och ska gå på Strokemottagningen. Sen kommer läkaren där ta beslut om det ska utredas vidare om varför jag får dessa attacker. Just nu är det för mycket. Sen har jag fått feber på det också. Hoppas det är snabbt övergående då jag behöver träna. Negativ stress är big no no. Men träning var bara bra. Ändå ligger saker över mig som ett stort stressmoln över mig. Känner mig pressad.

Nu vet ni snabbt vad som händer.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: