fredag 24 februari 2017

Elite Park Avenue

Är på hotellet just nu efter en ganska intensiv dag i Göteborg. Med god mat. Först lunch på Herr Åber och sedan middag på Taco Bar. Jag kan verkligen rekommendera Taco Bar. Jag är riktigt nöjd.
Dagen igår gick bra men kvällen slutade med ett Menieresanfall. Men en god vän förstår och vi lade oss tidigt. Somnade strax före 22 och vaknade tyvärr med huvudvärk. Men fick frukost upp på rummet av min fina vän Annica. Vi har det mysigt, synd bara att tiden går för snabbt och det är dags att åka hem imorgon. Jag är så tacksam för att jag har Annica i mitt liv och att vi nu äntligen har träffats. Allt har varit väldigt lättsamt. Nu packas det inför hemresa. Men tåget för mig går inte fören 13.50 och Annicas 14.10. Så vi hinner umgås en del imorgon med.
Jag har det bra helt enkelt.

Ta vara på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig redan så himla mkt