söndag 16 juni 2013

Läkaren imorgon då

Imorgon ska jag till min familjeläkare igen på grund av att jag svimmar. Har svimmat 5 gånger sedan 22 maj. Det är inte okej. Vi får se vad som kommer att hända. Jag vågar knappt gå ut genom dörren på grund av det. Sen finns det ingen ork kvar. Och tyvärr går den lilla ork jag har åt till att grubbla. Saker och ting fungerar inte riktigt så smidigt som det borde. Jag vet inte vad mer jag kan skriva om det. Inget antar jag. Men, det får vara så. Grubbla, sen får jag kanske släppa helt. Ibland är det lättast så.
Igår svimmade jag igen, jag sträckte magen och fick en del blåmärken. Tack och lov så har jag inte gjort mig riktigt illa. Än.

Håll tummarna för att vi kommer på ett sätt att gå vidare imorgon. Jag vill inte till akuten eller något sådant. Jag hatar att vara på akuten.

Tänker på er och sov gott!

Inga kommentarer: