fredag 27 september 2013

Tack för responsen

Jag vill tacka för dom kommentarer jag fick i förra inlägget. Jag kan inte svara på kommentarer via min iPhone av någon anledning. Inte ens när jag går in via Safari. 
Dieter har funnits så länge jag kan minnas. Men jag har aldrig tyckt om det. Jag har visserligen gått på Viktväktarna  när jag var yngre och då var jag normalviktig. Fattar inte hur man kunde. Inte när man var tonåring, vältränad och inte ens överviktig. Men, det har nog alltid sett ut så. Men, det kommer mer och mer skruvade metoder. 

Som Syster skrev så är LCHF rent livsfarligt och på sikt ger det sämre minne. 
Och som kommentar nr 2 skrev. Undra om män verkligen sitter och pratar dieter på samma sätt som kvinnor?

Jag ska försöka vara mig själv och den jag är för jag tror jag har utstrålning. I alla fall tror jag det. 

Ta vara på er!

Inga kommentarer: