tisdag 24 september 2013

Tidiga tider och sömnlösa nätter

Jag ogillar verkligen tidiga läkartider eller andra tidiga besök. Speciellt när man knappt sovit nå natten innan. La mig strax efter 22 igår kväll. Somnade efter 00 och har vaknat varannan timme fram till 05.30 när jag inte kunde somna om alls. 
Sömnen är riktigt dålig just nu och när jag sen måste iväg tidigt så känns det bara pannkaka av allt. 
Jag har två läkarbesök idag. Orkar inte gå på något av dom. Men, jag måste väl för mitt eget bästa. Jag är bara less att varje dag känns som en kamp. Vill bara att det ska stanna upp och jag kan vara någorlunda tillfreds med allt. Vet att det är jag som måste göra förändringen. Men inte kommit på hur än. 

Dags att göra sig klar nu. 
Ta vara på er!

1 kommentar:

Lillasyster, sa...

Hoppas dagen har gått okej! <3