tisdag 12 november 2013

En vecka utan inlägg

Tiden går. Jag hänger med. Men inte mer än så. Jag ligger i sängen. Ja, inte nu, nu ligger jag i soffan. Gör inte så mycket mer. 
Vi var till pappa på fars dag jag och mamma. Det var mysigt. Träffa Elin och Oscar var med mycket trevligt. En del i syskonskaran. 
Men idag så är jag låg igen. Jag gråter väldigt mycket och jag orkar ingenting. Och då menar jag ingenting. 

Ska träffa min kontaktperson inom psykiatrin på tisdag nästa vecka. Sen på torsdag nästa vecka så ringer min läkare från psyk upp. Tänkte föreslå ECT-behandlingar. Dock ej som inneliggande patient. Men jag kommer inte ur denna onda cirkel som jag varit i i snart ett år. Den blir bara värre och värre också. 
Har fått ECT förr. Och det hjälpte mig bra med bara några få behandlingar. Visst, man måste sövas 3 dagar i veckan. Men jag vill helst bara ha 6 behandlingar. Det klarade jag mig på sist. Och det var 2005. 
Jag måste bara bryta den onda cirkeln. Och jag vet inte hur annars. 

Nu måste jag försöka sova. 

Ta hand om er!

Inga kommentarer: