fredag 15 november 2013

Influensavaccin

Idag var jag och tog vaccin mot influensan. Det är 3 flunsor som går i år. En av dom är svininfluensan. Den vill jag verkligen inte ha. Jag är ju inte direkt frisk kroppsligt, så jag är livrädd att få komplikationer av influensan. Jag fick den som riskpatient. Men inte pga mina mediciner. Utan för att jag har astma. Den tänkte jag inte alls det minsta på. Faktiskt inte. Men det är nog för att jag bara har problem vid starka dofter och ansträngning.
Så nu får vi se om jag reagerar på vaccinet. Hoppas inte på det.

Imorgon ska jag klippa mig. Det är väl vad som händer denna helg. Nästa vecka är fullt upp.

Ta vara på er och trevlig helg!

2 kommentarer:

En flicka som är stark sa...

Bra att vara vaccinerad :) Kram på dig och var rädd om dig!

Lina sa...

Ja det är det verkligen. Kramar om