onsdag 25 december 2013

Känslor

Jag har haft en bra dag och en riktigt bra kväll. Men, när jag blir ensam efter att ha haft trevligt så blir det mest ångest. Jag klarar inte av alla dessa känslor. Jag önskar att det bara kunde vara bra. Jag har haft en bra kväll, that's it. Men nej, då ska man få ångest när man blir ensam trots att klockan är över tolv. Aldrig nöjd, eller vad?
Jag fick ett år på Friskis & Svettis av mamma i morse. Jag blev lite ställd. Jag hade ju tänkt att börja när jag fått pengar i januari. Men, nu kan jag alltså börja nu. Så det är jag riktigt nöjd med. Har fått lite annat innan med. Som gör det möjligt för mig att börja på friskis.

2 filmer hann det bli under kvällen. Vi såg "Killers" och "The Ward". Sen har vi tittat en del på YouTube och så en massa prat. Det har faktiskt varit riktigt trevligt.

Jag måste egentligen gå och lägga mig. Jag är jättetrött. Men, jag orkar inte. Regnet öser ner ute. Känns som vilken höstdag som helst. Men, det är Juldagen.

Ta vara på er! Och hoppas ni inte har samma känslor som mig.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Vad roligt med ett tränings kort. Själv har jag inte kommit mig för än

Lina sa...

Ja det var riktigt kul. Var och tränade igår. Jobbigt dock. Hoppas du kommer iväg något