söndag 15 december 2013

Mitt mående är inte det bästa

Och det kan förklaras av att jag höjde mina antidepressiva den 8 december. Så det har inte ens gått 2 veckor med 150 mg mer i dos på mina antidepressiva. Plus att jag äter Kåvepenin just nu och är så himla trött av dom. Men, tanden dras på tisdag. Sen hoppas jag att det blir lite vila över jul och nyår. Ska visserligen till Reumatologen på onsdag (18/12) och sen få Remicade (förhoppningsvis) den 30/12. Skulle ju fått det också på onsdag. Men det går inte pga tanden.

Jag är så tacksam för era kommentarer. Dom värmer massor. Jag är riktigt dålig att svara på dom. Men jag får inte riktigt till svaren på min iPhone. Safari vill inte som jag vill. Men jag läser dom och dom värmer.

Jag sover hela dagarna. Och det gör mig också galen. Men det är penicillinen, så blir jag alltid. Så jag hoppas det ger med sig när jag slutar och har fått bort tanden på tisdag.
Jag ska försöka vara lite mer positiv, men det är jobbigt just nu.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: