torsdag 20 mars 2014

Åh helvete vilken dag

Dagen har varit en av dom värsta i mitt liv. När jag kommer över chocken så kanske jag orkar skriva om det. Jag hade tänkt att skriva hela historien. Men, jag orkar inte, inte idag. Kan bara skriva att min ena katt var borta i många timmar och hela natten och hittades ute. Akutbesök till Strömsholm och ren chock och förtvivlan att hon på något sätt kommit ut på loftet utan att vi sett det och sen fallit/hoppat tre våningar. Hon har alltså varit ute hela natten. Och hon hittades kvart i två idag på dagen. Jag trodde hon var förlorad.
Zephyr mår bra. Hon är inte skadad. Hon är trött och medtagen men har ätit, varit på lådan och druckit vatten.

Jag älskar mina djur. Dom betyder allt för mig. Tyvärr så har det ju gått nästan 5000:- denna vecka på veterinärbesök. Men detta var ju inte planerat. Men, pengar är inget över mina katters liv. Utan dom så lever inte jag. Och mamma så klart.

Ta vara på er. Måste lägga mig nu.

Inga kommentarer: