måndag 31 mars 2014

Akutbesök reumatologen

Har på sista tiden fått mer och mer ont i min högra höft. Det skär ner ända till knät. Så imorgon ska jag till min reumatolog. Jag hoppas verkligen han kan hjälpa mig. Det är nästan outhärdligt att träna som det är just nu. Samtidigt som jag har grym ischias på vänster sida. Samtidigt känns det läskigt just med höften. Tänk om han vill ge en kortisonspruta? Visst, det kan det vara värt. Men fy vad obehagligt. Jag har bara fått det i SI-lederna och i vissa senor. Aldrig i höftleden. Om jag får det så bör man inte röra sig särskilt mycket på minst 24 timmar. Ja, vi får se helt enkelt. Men det är ohållbart i längden.
Sen vill jag ju också självklart veta om det är skadligt och sliter på höften att träna.

Jag är lite ledsen och upprörd just nu. Men jag skriver mer när jag vet. Var med Zephyr till Aros VeterinärCentrum idag också så det ska jag med skriva om.

Ta vara på er!

PS. Låsta bloggen

Inga kommentarer: