lördag 15 mars 2014

Upp och ned

Känns som att hela mitt liv är helt upp och ned. Jag mår så himla dåligt. Haft huvudvärk sedan i onsdags. Ångest mer eller mindre hela tiden. Trött konstant. Och på måndag ska jag till veterinären med Zaphire som blir andfådd för minsta lilla. Det är inte okej när hon är dryga två år.

I onsdags var jag på ögonmottagningen och gjorde synfältsundersökning för att se om jag har glaukom. Jag tror inte det då trycket är bra. Men vi får se vad undersökningen visar. Skulle få svar inom två till tre veckor.
Innan ögon så skulle jag möta Jenny J på stan. Fick sådan ångest på bussen att jag hoppade av och fick gå drygt halva vägen. Den sociala fobin slog till akut. Fick grym panik.

Livet är fullt av saker, ändå känner jag mig mer tom än någonsin.

Ja, nu har jag uppdaterat lite i alla fall. Så, ta vara på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle önska av hela mitt hjärta, att du skulle få må bra och njuta av att vi går mot våren många varma kramar/Gun