måndag 21 april 2014

Kyla, inte värme



Jag har kört stenhårt med vetekudde värmd i micron. Men det har inte hjälp mig direkt. Fått klåda av det bara. Men, så börjarde jag helt plötsligt längta efter kyla. Trodde jag hade kylbalsam hemma, men nej, så fel hade jag. Voltaren Gel hjälper inte ett dugg. Så igår köpte snälla mamma mig en Ice Power, det är ett superbra kylbalsam, samt att jag köpte nexcare som man kan ha både i kyl/frys eller micro. Jätteskönt och det hjälper mycket bättre mot min värk.

Imorgon är det dags för Remicadebehandling. Jag hoppas jag slipper vara så trött som jag varit så länge nu. Helgen har varit så grymt jobbig med yrsel från tisdag till lördag. Rädslan att den ska komma tillbaka finns hela tiden just nu. Brukar kunna slappna av direkt. Men inte efter ett så långt anfall. Har i alla fall dubblat mina vätskedrivande. Sen ska jag ringa öron imorgon om jag hinner eller på onsdag.

Dags att sova strax.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: