tisdag 29 april 2014

Mamma och mina katter

Ja, det är vad som får mig att orka. Ja, eller till väldigt stor del. Finns några guldkorn till. Men det är ju katterna och mor min som finns där mest.
Det är väldigt tungt. Jag har mycket ont. Har dock tid för kortisonsprutor nästa onsdag. Det är inte min läkare så jag hoppas verkligen jag kan få. För annars står jag inte ut.

Zaphire är klar med sin antibiotika, veterinären ringde ikväll och inget mer behöver göras, men tyvärr kan det komma tillbaka. Och då behandlas båda katterna. Zephyr skulle inte tåla det tror jag. Men, jag hoppas på det bästa. Inge mer andfåddhet nu Zaphire.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten, får se vad hon säger om Friskis&Svettis. Det är nog grönt, men vill ändå höra. Jobbigt att träna när man har så ont dock.

Pratade även med min psykiatriker igår. Jag ska få testa en medicin som kanske ger mig mer energi. Skriver mer om den en annan dag. Apoteket hade den dock inte, men kommer imorgon.

Nu sova.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: