söndag 10 juli 2016

Önskar att jag kunde skriva att det blir bättre

Önskar så att allt gick åt rätt håll. Men det känns tomt. Det känns tungt. Jag vet att jag måste komma igång med gymmet igen. Men jag orkar inte. Jag vill bara ligga i sängen och sova. Jag vet att enda möjligheten att ändra på det är att gå till gymmet. Men dom har just nu bara öppet till 12. Jag har svårt att ta mig iväg så tidigt. Ska försöka ta en promenad imorgon i alla fall. Sen på tisdag morgon ska jag få cortisonsprutor i SI-lederna. För er som är intresserade vad det är för leder så googla på sakroiliakaleder, då får ni fram. Men i bäckenet sitter dom i alla fall. Jag har tid 08.15 och sedan blir det att ta det lugnt åtminstone 1 dygn för att få dom att ta.
Min mage har sagt sitt också nu sista dagarna. Antagligen på grund av stress och dåligt med sömn. Jag hoppas det beror på det i alla fall så det inte är något långdraget för då går jag verkligen under.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är ledsen och nere. Imorgon är det meningen att jag ska sluta med allt vad läsk och bubbelvatten heter. Ja allt med syra i. Jag får alltså dricka, trumvirvel, vatten!!! Jag vet inte hur jag ska klara det ärligt talat. Bubblat kranvatten är ju så gott, men nej. Pepsi Max är min källa till koffein, om än inte särskilt mycket, men jag får ju ändå i mig koffein. Jag kommer få abstinens. Fy fan. Det kommer ju inte bli så mycket roligare i livet direkt. Jag förstår att man vänjer sig ju av med det. Men va fan. Ta bort allt kul bara. Bort med det eller nå.

Känner mig så enormt negativ och jag vet inte hur jag ska kunna vända detta just nu. Jag har 2 katter som börjar komma överens mer och mer. Men Wimsa gör ju så man inte får så extremt mycket sömn direkt. Men är man bara drygt 14 veckor så är det ju så. Jag vet att det blir bättre. Och det blir ännu bättre när hon och Zaphire kommer igång och busar mer. Desto tröttare blir ju dom båda.

Just nu lever jag enbart för helgerna. Veckorna hoppar jag gärna över. Jag lever för helgerna.

Jag hoppas att ni har det bra därute. Jag hoppas också att jag snart har något lite mer positiv inställning.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: