söndag 28 oktober 2012

Hatar min sjukdom

Att ha en autoimmun sjukdom är inte lätt. Just nu är det riktigt tufft. Tröttheten och smärtan är enorm. Min mamma säger att jag ser deppig ut, men det är tröttheten. Jag är så fruktansvärt sliten så jag vet inte vad. Det är 6 veckor sedan senaste Humirainjektionen och då hann jag bara ta 2 injektioner efter 11 veckors uppehåll.
Nu får jag inte ta den pga den neurologiska undersökningen. Hoppas jag får börja med den igen om det inte är något neurologiskt. Men, läkaren kan ju ha hunnit ändra sig och tycker att jag borde klara mig på Metoject.
Just nu suger sjukdomen musten ur mig. Jag hatar den.

Jag är tacksam för era kommentarer även om jag inte alltid svarar. Tack!

Ta hand om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det suger verkligen att vara sjuk! Tänker på dig och håller tummarna åt dig! Kramar!