torsdag 25 oktober 2012

Magnetkameran överstökad

Känns så skönt när det är över. Men fy vad jag var torr i munnen under hela undersökningen. Tror det blir lite psykiskt också. Första bilderna mådde jag så illa så jag trodde jag skulle kräkas. Men det var nervositet. Det gick över med lite kontrollerad andning.
Dom satte nål och det gick supersmidigt. Dom fick in den direkt. Dom spände fast huvudet och jag fick hörselkåpor. Jag hade med mig egen skiva men när det dunkar och slår som mest så hör man knappt musiken.
Efter ungefär 30 minuter fick jag kontrast. Ingen kul känsla tyvärr. Och här börjar min rygg säga ifrån. Men det var bara att stå ut. Efter det tog det runt 20 minuter till och sen var det klart.

Står nu utanför sjukhuset och väntar på att mamma ska hämta mig. Allt har gått bra och det är äntligen över. Nu ska jag bara vänta på svaret.

Ta vara på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för bra resultat! Kram!

Tanja sa...

Hoppas att du får resultatet snart och att det är bra resultat du får!