söndag 7 oktober 2012

Sömnbrist och nervositet

Senaste veckan har jag inte sovit bra alls. Jag somnar helt enkelt inte. Sömntabletter till trots. Inatt så somnade jag inte alls. Tror jag somnade runt 08 imorse och sov till 12. Nervositeten sliter på mig något fruktansvärt. Jag ska till neurologen imorgon för att få svar på ryggmärgsprovet jag gjorde för några veckor sedan. Minns inte ens när det var, så nervös är jag. Jag hoppas ju självklart att det inte visar något. Sen ska jag ju dock göra en MR av hjärna och bröstrygg på onsdag också. Men jag hoppas verkligen att ryggmärgsprovet inte visar något alls. Jag hoppas på det bästa men tror just nu det värsta. Men, imorgon klockan 13.00 har jag tid till läkaren på neurologen. Håll era tummar och tår då, snälla!

Ska försöka sova nu. Ta hand om er!

1 kommentar:

Erica sa...

Jag ska hålla både tummarna och tårna hårt! Fast jag sitter på jobbet och det kommer att bli ganska svårt för mig att utföra mina arbetsuppgifter samtidigt som jag håller tummarna. ;-) Nej men, skämt åtsido. Jag hoppas verkligen på det bästa. Lycka till! <3