tisdag 16 oktober 2012

Last Week

Har inte skrivit direkt något vettig sedan förra veckan. Eller det kanske inte heller är så vettigt!? Men ändå.
Jag fick ju avboka magnetröntgen jag hade tid för i onsdags förra veckan. Min mage ville inte alls samarbeta tyvärr. Men jag har fått en ny tid och det blir den 25 oktober klockan 09.55. Varför just 55 kan jag undra? Men, då blir den av i alla fall. Jag vill ju samtidigt ha ett svar vad som felas mig.

I torsdags förra veckan hade vi möte med psyk och försäkringskassan. Tanken var att min reumatolog skulle vara med också, men tji fick jag. Stod på kallelsen i alla fall. Men enligt dom inom psykiatrin så hade dom bara skickat ut en förfrågan. Jag tycker det är dåligt. Man måste kunna samarbeta så att det blir bästa möjliga lösning för mig som patient. Det är inte bara psykiskt, eller bara reumatiskt. Det är ju både och. Kanske mer till och med.

Helt slut är jag i alla fall som människa just nu. Känns som att jag faller, och faller och faller. Förhoppningsvis så tar det stopp snart. Att jag inte faller så mycket mer.

Dags att sova nu. Ta vara på er!